ادامه درخشش فولاد در آسیا

فولاد 1-0 الوحدات اردن / 75 دقیقه مثل آب خوردن، 15 دقیقه با استرس!

نماینده کشورمان در 75 دقیقه نمایش بسیار خوبی داشت و تیم برتر میدان بود. فولاد در لحظات پایانی نیمه اول به گل رسید و باز هم فرصت های گلزنی بسیار خوبی داشت که از روی بی دقتی بازیکنانش و همینطور بدشانسی از دست رفتند. همین برتری خفیف سبب شد تا الوحدات در یک ربع پایانی بازی به آب و آتش بزند اما حملات رقیب اردنی مثمر ثمر نبود و فولاد با همان تک گل شیمبا پیروز بازی شود.

فولاد 1-0 الوحدات اردن / 75 دقیقه مثل آب خوردن، 15 دقیقه با استرس!

به گزارش منیبان،در چارچوب بازی های دور دوم از گروه D لیگ قهرمانان آسیا، فولاد و الوحدات اردن به مصاف هم رفتند. فولاد از همان ابتدا برتری خود را به حریف اردنی دیکته کرد اما دفاع چند لایه الوحداتی ها به سختی اجازه ایجاد موقعیت می داد. فولاد چند موقعیت خوب را از دست داد اما سرانجام در لحظات پایانی نیمه اول مزد حملاتش را گرفت. روی یک حرکت ترکیبی و خطای هند مدافع حریف فولاد یک ضربه پنالتی به دست آورد. شیمبا پشت توپ ایستاد با به ثمر رساندن گل اول تیمش باعث شد نیمه اول با برتری 1-0 فولاد به پایان برسد.

فولاد در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود اما الوحدات در 15 دقیقه پایانی به نوعی خود را پیدا کرد و حملاتی را ترتیب داد. این حملات در دقایق پایانی و خصوصا وقت های تلف شده به اوج رسید اما در پایان برای الوحدات حاصلی را به همراه نداشت تا فولاد سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند و همراه النصر عربستان در این گروه، 4 امتیازی شود.

اطلاعات بازی

تورنمنت:  لیگ قهرمانان آسیا 2021 - دور دوم مرحله گروهی

فولاد خوزستان 1-0 الوحدات اردن

تاریخ:  شنبه 28 فروردین 1400 / 17 آوریل 2021

زمان:  ساعت 22:30 به وقت ایران

مکان:  عربستان - ریاض - ورزشگاه ملک فهد

ترکیب فولاد:  محسن فروزان، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، مجتبی نجاریان، عارف اقاسی، محمد میری، محمد آبشک، پاتوسی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا عباسی، شیمبا

ترکیب الوحدات:  احمد نواس، عبدالله ناصیب، یزن العرب، ابراهیم جوابری، خالد عاصم، طارق خطاب، عبدو اندیای، احمد تایر، احمد زریک، فادی عواد، احمد سمیر

کارت زرد:  عبدالله ناصیب

کارت قرمز:  -

گل: شیمبا

گزارش بازی

دقیقه 5+90 / یک ضربه ایستگاهی در موقعیت خوب نصیب الوحدات شد. شوت حسن سعد روی این ضربه ایستگاهی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت و بعد از شروع مجدد فروزان داور در سوت خود دمید و برتری فولاد را اعلام کرد.

داور پنج دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم اعلام کرد.

دقیقه 85 / این بار الوحدات روی یک ارسال کرنر خطرساز ظاهر شد. توپ به نزدیکی نقطه پنالتی رسید و ضربه سر العرب خطرناک و با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78 / آخرین تعویض فولاد حضور حیدریه به جای درخشان مهر در زمین بود.

دقیقه 78/ زریک در پشت محوطه فولاد صاحب موقعیت شوت زنی شد و ضربه خطرناک او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77 / این بار روی توپ گیری عالی ساسان انصاری، میری در موقعیت تک به تک به توپ رسید اما ضربه او در کمال بدشانسی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 73 / آخرین تعویض الوحدات اجباری و به دلیل مصدومیت عبدالله ناصیب بود.

دقیقه 71 / احمد عبدالله زاده و ساسان انصاری به جای پاتوسی و شیمبا وارد میدان شدند.

دقیقه 66 / فولاد هم دو تعویضش را انجام داد. ابراهیمی به جای فرشاد احمد زاده و صابر حردانی به جای عباسی به میدان آمد. 

دقیقه 62 / الوحدات چهار تعویض را انجام داد.

دقیقه 56 / روی توپ گیری احمدزاده پشت محوطه جریمه، پاتوسی صاحب یک موقعیت خوب شد امام ضربه پاتوسی با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

ساعت 23:33 / نیمه دوم با سوت داور آغاز شد.

در پایان دو دقیقه وقت های تلف شده علی شعبان در سوت خود دمید و برتری یک بر صفر فولاد در نیمه اول را اعلام کرد.

دقیقه 44 / شیمبا پشت ضربه پنالتی ایستاد و دور از دستان نواس توپ را وارد دروازه الوحدات کرد.

دقیقه 43 / فولاد مزد حملاتش را گرفت. ارسال قطری آبشک در محوطه به درخشان مهر رسید. کات بک درخشان مهر با خطای هند عبدالله ناصیب همراه شد تا علی شعبان پنالتی به سود فولاد اعلام کند.

دقیقه 28 / پیش از ان که پاس عمقی به مهاجم الوحدات برسد، فروزان با خروج به موقع توپ را مهار کرد.

دقیقه 26 / ارسال عالی در محوطه جریمه به شیمبا رسید و او با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد. نواس با واکنش خوب توپ را دفع کرد تا این بار احمدزاده صاحب موقعیت شود. زاویه کاملا بسته بود و توپ احمدزاده با دفع نواس به کرنر رفت.

دقیقه 13 / ارسال نجاریان با دفع بسیار بد نواس به پاتوسی رسید اما تا پاتوسی ضربه اش را بزند، نواس زاویه را تنگ کرد و شوت پاتوسی به آسمان رفت.

دقیقه 8 / علی شعبان برخورد مدافع الوحدات با آبشک را پنالتی تشخیص نداد و بازی را ادامه داد.

دقیقه 2 / شوت آبشک از پشت محوطه از کنار دروازه به بیرون رفت.


ت ت
کدخبر: 15651 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها