چالش بزرگ رحمتی در نساجی؛ گلر یک!

یکی از اولویت‌های نساجی در بازار نقل‌وانتقالاتی، جذب دروازه‌بان است.

چالش بزرگ رحمتی در نساجی؛ گلر یک!

به گزارش منیبان؛ نساجی مازندران یکی از تیم‌هایی بود که برای حضور در لیگ بیست‌وسوم، به سرعت شرایط کادرفنی خود را تعیین‌تکلیف کرد و بعد از قطع همکاری با کارلوس هرناندس، مدیران باشگاه مازنی با چند گزینه وارد مذاکره شدند. در شرایطی که گفته می‌شد ساکت الهامی قرار است به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی انتخاب شود اما در نهایت مدیران باشگاه مازنی با سیدمهدی رحمتی به توافق رسیدند تا با هدایت رحمتی در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی حضور پیدا کنند.مازنی‌ها یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است و مازنی‌ها بعد از توافق با مهدی رحمتی، به دنبال فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند. گفته می‌شود که مهدی رحمتی خواستار تقویت تیمش در پست‌های مختلف شده که یکی از درخواست‌های این سرمربی جوان، تقویت تیمش در پست دروازه است و با توجه به عملکرد علیرضا حقیقی در فصل اخیر، رحمتی به دنبال دروازه‌بان برای تیمش در فصل جدید است و تمایلی به ادامه همکاری با حقیقی ندارد. سیدمهدی رحمتی که خود دروازه‌بان بوده، در دوره حضورش در آلومینیوم اراک توانست همکاری موفقی با حسین پورحمیدی داشته باشد و حالا برای دوره جدید سرمربیگری‌اش به دنبال انتخاب یک دروازه‌بان مطمئن برای خط دروازه نساجی است. با توجه به قرارداد پورحمیدی با تراکتور تبریز و درخواست هزینه بالا برای رضایت‌نامه، همکاری دوباره رحمتی با او دور از ذهن به نظر می‌رسد و همین مسئله باعث شده تا سرمربی نساجی شرایط سایر دروازه‌بان‌ها را مورد بررسی قرار بدهد.

پایان «حقیقی» بعد از دو فصل پرماجرا؟

علیرضا حقیقی بعد از جدایی از تیم گل‌گهر سیرجان از ابتدای لیگ بیست‌ویکم به عضویت تیم نساجی مازندران در آمد. حقیقی فصل گذشته در 27 بازی لیگ برتری، 29 گل دریافت کرد و تنها 9 کلین‌شیت داشت. اوج درخشش این دروازه‌بان باتجربه در جام حذفی بود که باعث شد تا با درخشش حقیقی و 3 کلین‌شیت پیاپی او، قرمزپوشان قائمشهری به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کنند.حقیقی با توجه به درخششی که در مسیر قهرمانی نساجی در جام حذفی داشت، برای فصل 02-1401 هم در جمع قرمزپوشان ماند. علیرضا حقیقی یکی از 2 دروازه‌بانی بود که در تمامی دقایق فصل به میدان رفت اما نتوانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و در 30 بازی لیگ برتری، 44 گل دریافت کرد و فقط 7 کلین‌شیت در کارنامه او به چشم می‌خورد. در جام حذفی هم حقیقی نتوانست انتظارات را برآورده کند و نمایش ضعیف او در مرحله نیمه‌نهایی باعث شد تا مازنی‌ها در مقابل استقلال شکستی 4 گله را تحمل کنند.دروازه‌بان 35 ساله نساجی به نقطه پایان همکاری‌اش با این تیم رسیده و با توجه به عملکرد ضعیف در فصل اخیر، رحمتی تمایلی به حفظ او در فهرست تیمش ندارد. ضمن اینکه گفته می‌شود رابطه حقیقی و رحمتی در شرایط مطلوبی قرار ندارد و همین مسئله مزید بر علت شده تا نام علیرضا حقیقی در فهرست بازیکنان در مسیر جدایی از نساجی قرار گیرد.

«مظاهری» و اولین همکاری با «رحمتی»؟

سیدمهدی رحمتی برای انتخاب دروازه‌بان شماره یک تیمش در فصل جدید، چالش بزرگی را در مقابل خود می‌بیند. دروازه‌بانانی مانند علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند سرنوشت‌شان مشخص است و چهره‌هایی همچون حسین حسینی، حسین پورحمیدی و محمدرشید مظاهری در بازار تابستانه به دنبال تیم هستند. حسینی البته آینده کاری‌اش در استقلال نامشخص است و شایعاتی درباره حضور احتمالی‌اش در فولاد خوزستان وجود دارد و اینکه او به نساجی برود، عجیب و دور از انتظار به‌نظر می‌رسد.حسین پورحمیدی گزینه حضور در استقلال است؛ هر چند که مدیران باشگاه تراکتور هنوز با جدایی او موافق نیستند و به دنبال تعیین هزینه رضایت‌نامه برای او هستند. با این شرایط به نظر می‌رسد که محمدرشید مظاهری بهترین گزینه در دسترس مازنی‌ها باشد. مظاهری نیم‌فصل پرنوسان اما نسبتاً موفقی را در پیکان گذراند و حالا به دنبال انتخاب تیم جدید است. این دروازه‌بان که رابطه خوبی هم با مهدی رحمتی دارد، گفته می‌شود گزینه اصلی رحمتی برای حضور در تیم نساجی است و اگر توافقات نهایی با او حاصل شود، احتمالاً محمدرشید مظاهری در نقش دروازه‌بان شماره یک نساجی در فصل آینده فعالیت می‌کند.نساجی مازندران یکی از 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و همین مسئله باعث شد تا در کنار همکاری با مهدی رحمتی، حضور در رقابت‌های آسیایی هم چالش وسوسه‌انگیزی برای محمدرشید مظاهری باشد. مظاهری البته گفته می‌شود که گزینه حضور در تیم استقلال هم است اما اگر آبی‌ها با حسین پورحمیدی به توافق برسند، جذب محمدرشید مظاهری دور از ذهن به نظر می‌رسد و او احتمالاً به پیشنهاد مازنی‌ها پاسخ مثبت خواهد داد. 


ت ت
کدخبر: 159779 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها