حمله امباپه به پی‌اس‌جی؛ به جدایی نزدیک‌تر شد؟

کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی که بحث پیوستنش به رئال مادرید به شدت داغ است، در مصاحبه ای که به تازگی توسط فرانس فوتبال منتشر شده، حمله تندی به باشگاه کنونی خود داشته است.

حمله امباپه به پی‌اس‌جی؛ به جدایی نزدیک‌تر شد؟

به گزارش منیبان، سه روز پیش بود که الخلیفی به امباپه به مدت دو هفته اولتیماتوم داد که یا قراردادش را تمدید کند یا این که در همین تابستان فروخته می شود. امباپه به بهانه انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه با فرانس فوتبال مصاحبه کرد و گفت :" چرا فکر می کنم که امسال اخرین سال من در لیگ فرانسه است؟ پاسخ خیلی ساده است چون من یک فرد رقابت جو هستم. وقتی بازی می کنم،به دنبال پیروزی هستم. فرقی ندارد که در کجا بازی کنم و چه پیراهنی به تن می کنم. هرگز راضی نمی شوم و فقط می خواهم برنده شوم. هدفم بردن لیگ قهرمانان اروپا است. "

این بازیکن در مورد انتقادها به عملکردش هم صحبت کرد:" سالهاست که گلهای زیادی به ثمر می رسانم و به همین خاطر برخی تصور می کنند که گلزنی من اتفاقی عادی است. انتقادی ندارم که برخی درخشش من را عادی می بینند. خودم گاهی درخشش مسی و رونالدو را عادی می دیدم. اما این جامعه به مصرف گرایی عادت کرده است و انتظار دارند که بهتر از قبل باشی. فکر می کنم که حضور در پی اس جی هم در این زمینه کمکی به من نکرده است چون که این تیم دچار چند دستگی است. به همین خاطر  از من انتقاد می شود اما ناراحت نیستم چون می دانم که چه کار می کنم."

مهاجم فرانسوی در مورد شکست در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین هم صحبت کرد:" فکر می کنم که آن شکست فقط قهرمانی دیگر ما را به تعویق انداخت. تصور می کنم که یک جام دیگر خواهیم برد. کل گروه همین را می خواهد و این رویای ماست. امیدواریم که تا چند سال دیگر همه چیز خوب پیش برود. شکست در فینال جام جهانی همیشه اتفاق بدی است اما یاد گرفته ام که با آن کنار بیایم و از این بابت ناراحت نیستم. این هم بخشی از تاریخ است."


ت ت
کدخبر: 164587 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها