وحشت یحیی از ترابی!

وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس توانایی 90 دقیقه بازی کردن را دارد اما یحیی نمی‌خواهد او هم به سرنوشت یاسین سلمانی و پورعلی‌گنجی و دیگر مصدومان تیمش دچار شود.

به گزارش منیبان، ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دقایقی قبل اعلام شد. یکی از نکات مهم این ترکیب، بیرون ماندن دوباره مهدی ترابی از ترکیب اصلی است.ترابی در بازی هفته اول مقابل النصر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد در همان اوایل بازی مصدوم شد و بیرون رفت. مصدومیت ترابی جدی به نظر می‌رسید اما نه آنقدر که مثلا 3 یا 4 ماه را از دست بدهد.اما از آن روز به بعد ترابی در اختیار پزشکان باشگاه قرار گرفت تا زودتر به بهبودی برسد و پرسپولیس را در مسابقات مهم و دشوار همراهی کند. ترابی بعد از چند هفته غیبت، در بازی هفته گذشته پرسپولیس و پیکان به لیست تیم اضافه شد اما روی نیمکت نشست.

مشخص بود که یحیی گل‌محمدی نخواسته بود ریسک کند و ترابی را تحت فشار قرار بدهد. برای همین هم وقتی خیالش از برد مقابل پیکان راحت شد او را در دقیقه 2+90 به زمین فرستاد تا ترس ترابی از پابه‌توپ شدن بریزد.بعد از آن مسابقه پیش‌بینی‌ می‌شد یحیی در بازی امروز با استقلال تاجیکستان ترابی را در ترکیب اصلی بگذارد. اما باز هم این اتفاق نیفتاده است و مهدی بازی را از روی نیمکت شروع می‌کند.به نظر می‌رسد یحیی باز هم نمی‌خواهد روی این مساله ریسک کند. برنامه این است که پرسپولیس بدون ترابی بازی را شروع کند. اگر پرسپولیس نتیجه‌ی لازم را بگیرد احتمالا ترابی در دقایق رو به پایان مثلا از 80 یا 85 به بعد به زمین برود اما اگر پرسپولیس دچار مشکل بشود و نیاز باشد تغییری در شکل حملات این تیم ایجاد شود ترابی بین دو نیمه یا اوایل نیمه دوم به زمین برود.گفته می‌شود ترابی توانایی 90 دقیقه بازی کردن را هم دارد اما از آنجا که پرسپولیس چند مصدوم در فاز هجومی دارد یحیی نمی‌خواهد با تحت فشار قرار دادن ترابی او را هم از دست بدهد. برای همین می‌خواهد در صورت لزوم از او استفاده کند. 


ت ت
کدخبر: 183322 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها