آخرین بازی سالِ پرسپولیس؛ خاطره تلخ سال 1401 تکرار می‌شود؟

بازی آخر سال برای پرسپولیسی‌ها خاطره خوبی را تداعی نمی‌کند.

آخرین بازی سالِ پرسپولیس؛ خاطره تلخ سال 1401 تکرار می‌شود؟

به گزارش منیبان، امروز از ساعت 18:45 و در ورزشگاه آزادی پرسپولیس در یکی از بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان تیم  پیکان خواهد بود. این بازی آخرین بازی پرسپولیس در سال 1402 است.در حال حاضر پرسپولیس با 39 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است ‌و 3 امتیاز از تیم صدرنشین جدول که استقلال است کمتر دارد. استقلال هم امروز با دیگر تیم تهرانی یعنی هوادار بازی دارد.آخرین بازیِ سال برای پرسپولیسی‌ها یادآور یک خاطره خاص و تلخ است که البته پایان بسیار خوشی برای این تیم داشت. پرسپولیس سال گذشته در آخرین بازی‌اش در سال 1401 در هفته بیست و سوم لیگِ گذشته در تهران مقابل سپاهان قرار گرفت.در آن روزها رقابت سنگینی برای صدرنشینی در جدول بین 3 تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال وجود داشت. پرسپولیس در اواخر نیمه اول با اخراج شدن لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی‌اش ده نفره شد و ناچار شد نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر بازی کند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی تا دقایق پایانی توانستند با یک بازیکن کمتر با سپاهان به صورت پایاپای مبارزه کنند اما در دقیقه 4+90 سپاهان توسط محمد کریمی به گل رسید و بازی را برد!با این پیروزی سپاهان صدرنشین شد و پرسپولیسی‌ها به رده دوم رفتند. با توجه به روند بسیار خوبی که سپاهان در آن روزها داشت پرسپولیسی‌ها تا حدی زیادی از رسیدن به قهرمانی ناامید شدند.اما همان بازی و همان شکست برای پرسپولیس تبدیل به یک نقطه عطف شد. پرسپولیس بعد از آن شکست همه مسابقاتش در لیگ را که شامل 7 بازی می‌شد با پیروزی پشت سر گذاشت و حتی یک امتیاز را هم از دست نداد. در آن سو سپاهان در بازی با ملوان لغزید و امتیاز از دست داد و همین مساله باعث شد ابتکار عمل در دست پرسپولیسی‌ها بیفتد و در نهایت تیم یحیی در اتفاقی عجیب و باورنکردنی قهرمان لیگ برتر شد. این تیم حتی 3 بازی در جام حذفی را هم برد و در این جام هم قهرمان شد و به این ترتیب توانست سه‌گانه را کسب کند.

حالا پرسپولیس در آخرین بازی سال باید با تیم پیکان بازی کند. تیمی که دو هفته پیش سپاهان را در اصفهان شکست داد و هفته گذشته موفق شد ملوان را از پیش رو بردارد.البته خاطره تلخ آخرین بازی سال برای پرسپولیس فقط مربوط به سال گذشته است و این تیم در اغلب فصول اخیر توانسته آخرین بازی سال را ببرد و عیدی خوبی به هوادارانش بدهد. حالا باید دید تیم اوسمار ویرا در آخرین بازی سال 1402 چه کار خواهد کرد.


ت ت
کدخبر: 205999 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها