تحول بنفش‌پوش‌ها با مسعود شجاعی؛ من که هوادار توام!

هوادار با سرمربیگری مسعود شجاعی از حیث فرم بازی و نتیجه‌گیری نسبت به دوران محمود فکری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

تحول بنفش‌پوش‌ها با مسعود شجاعی؛ من که هوادار توام!

به گزارش منیبان، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای لیگ 23 تا به اینجا در هفته بیست‌‍ودوم و در ورزشگاه شهدای فولاد رقم خورد. جایی‌که 2 تیم فولاد و هوادار به تساوی پرگل 3-3 دست یافتند. نتیجه‌ای که باعث شد هر 2 تیم همچنان در کنار یکدیگر 21 امتیاز باقی بمانند. مسابقه رفت با برتری یک بر صفر قرمزپوشان خاتمه یافته بود.

جمع‌آوری 41 امتیازات با میانگین سه گل در هر بازی برای مسعود

هوادار با هدایت مسعود شجاعی نتایج جالب‌توجهی را به ارمغان آورده است. کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران از هفته پانزدهم به صورت رسمی سکان‌دار بنفش‌پوش‌ها شد و آمار او از این هفته رسمیت پیدا می‌کند. طی این مدت تیم پایتخت‌نشین با مسعود 9 بازی رسمی را به انجام رسانده که یکی از آن‌ها در جام حذفی بود و منجر به برتری یک بر صفر هوادار شد. در این گزارش اما سنگ محک، رقابت‌های لیگ برتر است. جایی که تیم تحت هدایت شجاعی در هشت بازی 2 برد، چهار مساوی و 2 شکست نصیبش شده است. آن‌ها 10 امتیاز از 24 امتیاز ممکن را مال خود کرده‌اند که برابر با 41 درصد کل امتیازات است. 12 گل زده و 12 گل خورده در این مدت بر جای گذاشته شده و به طور میانگین در هر مسابقه سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده است. آن‌ها تنها 2 مرتبه موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند و فقط 2 دفعه در به‌ثمر رساندن گل ناکام مانده‌اند.

جمع‌آوری 25 درصد امتیازات با میانگین 2.3 گل در هر بازی برای فکری

حال بیاییم و هوادارِ پیش از مسعود شجاعی را مورد بررسی قرار دهیم. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که در 13 هفته نخست محمود فکری نفر اول کادرفنی بود و در هفته چهاردهم محمود شجاعی (برادر مسعود) سرمربی موقت بود. با توجه به اینکه در هفته چهاردهم مسعود شجاعی جزو تصمیم‌گیران تیم بوده، این دیدار که دست بر قضا پرگل بود و منجر به تساوی 2 بر 2 هوادار مقابل نساجی شد، از مقایسه خارج می‌شود و به 13 هفته ابتدایی اکتفا می‌کنیم.طی این هفته‌ها هوادار 2 برد، چهار مساوی و هفت باخت نصیبش شد. آن‌ها 10 امتیاز از 39 امتیاز ممکن را از آنِ خود کردند که برابر با 25 درصد مجموع امتیازات در دسترس بود. شاگردان محمود فکری 10 گل به‌ثمر رساندند و 20 مرتبه هم دروازه‌شان فرو ریخت. متوسط 2.3 گل هم در مسابقه هوادار بر جای گذاشته شد.

شجاعی با پنج بازی کم‌تر به محمود رسید!

همان‌طور که مشاهده می‌کنید هوادارِ مسعود شجاعی با وجود انجام پنج بازی کم‌تر توانسته به امتیازات تیم محمود فکری برسد و در تعداد برد هم با این تیم به تساوی برسد. از نظر گل زده هم پیشرفتی 2 گله مشاهده می‌شود و 16 درصد پیشرفت در بحث امتیازگیری نیز حاصل شده است. در کنار آن شاهد دیدارهای جذاب‌تری با حضور این تیم بی‌هوادار هستیم و معدل گل‌های ردوبدل شده 0.7 افزایش پیدا کرده است.

گزینه‌های روی میز هوادار: حضور در منطقه سقوط یا کسب رتبه‌ای تک رقمی

هوادار در حال حاضر با 21 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول ایستاده است. آن‌ها با منطقه سقوط تنها 6 امتیاز فاصله دارند (پیش از برگزاری بازی صنعت‌نفت و سپاهان) و اگر در بحث نتیجه‌گیری با مشکل مواجه شوند، ممکن است هفته‌های پراسترسی در انتظارشان باشد. فراموش نکنیم که تیم بنفش‌پوش تهرانی در پنج هفته اخیر بردی نداشته است. روی دیگر سکه نیز به تک‌رقمی شدن این تیم مربوط می‌شود. آن‌ها در حال حاضر رقابتی تنگاتنگ با فولاد و پیکان دارند و اختلاف‌شان با تیم نهم جدول 6 امتیاز است.هوادار در 2 فصل ابتدایی حضورش در بالاترین سطح فوتبال ایران به ترتیب یازدهم و دهم شد. فعلا اما تماشای بازی‌های این تیم را به فوتبال‌دوستان پیشنهاد می‌کنیم. مسعود شجاعی و شاگردانش در ایامی که فوتبال نتیجه‌گرا و تدافعی روی بورس است، به بازی تماشاگرپسندانه و هجومی علاقه دارند و مسابقه‌های پرگلی را در همین چند هفته خلق کرده‌اند.


ت ت
کدخبر: 209035 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها