تمجید جالب کاپیتان سابق تیم ملی از شاگردانش

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: در زمانی کوتاه توانستیم تغییر را در تیم ایجاد کنیم.

تمجید جالب کاپیتان سابق تیم ملی از شاگردانش

به گزارش منیبان؛ مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر، درمورد تغییر و تحول هوادار پس از روی کار آمدن خودش، اظهار داشت:این از محبت شما است. هرچند روند ما رو به رشد بوده اما همچنان نیاز به زمان داریم. شاید اشتباه کنم اما دوستانی که تجربه‌شان بیشتر است و بیشتر کار کرده‌اند بهتر می‌توانند نظر بدهند که حداقل زمان برای تغییر یک تیم، ۶ ماه است که به آن نرسیده‌ایم. هرچند در این زمان کوتاه با تمرینات خوبی که داشته‌ایم و فهم بالای تاکتیکی بازیکنان توانستیم تغییر را ایجاد کنیم.

وی افزود: هنوز فرصت نشده آنگونه که باید و شاید از بازیکنانم تشکر کنم. هرچند زیاد اهل صحبت و مصاحبه نیستم اما از صمیم قلب می‌گویم باید از کل مجموعه، مسئولان باشگاه و به ویژه بازیکنان تیم که از لحاظ رفتاری، فنی و شخصیتی‌ بی‌نظیر هستند تشکر کنم‌. شاید مقداری تنبلی و سهل‌انگاری ابتدای فصل سبب شد کمتر امتیاز جمع کنیم و حتی از زمانی هم که من آمدم نیز امتیاز‌های زیادی را از دست دادیم اما امیدوارم از این به بعد با تمرکز بیشتر با توجه به توانمندی و پتانسیل تیم، بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی هوادار تاکید کرد:زیاد لازم نیست درمورد گل‌گهر حرف بزنم زیرا هم بازیکنان خیلی خوبی دارد و هم تیم خوبی هستند‌. مارینوس اوزونیدیس نیز در برهه‌ای بسیار کوتاه سرمربی من بود و باعث شد به یونان بروم. هرچند سعادت نداشتم بیشتر از ۳_۲ هفته با این مربی کار کنم‌ زیرا به تیم دیگری رفت. از لحاظ شخصیتی بسیار دوستش دارم و از لحاظ فنی نیز در این مدت کوتاه فهمیدم مربی بسیار قوی است.

شجاعی اضافه کرد: فردا یک بازی بسیار زیبا خواهیم دید زیرا هم گل‌گهر فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم تیم ما سعی دارد یک بازی مالکانه ارائه بدهد. بحث تمرکز است و هر تیمی تمرکز بالاتری داشته و از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد. از آنجائیکه که ۲ تیم دنبال فوتبال هجومی هستند، موقعیت‌های زیادی در این بازی ایجاد خواهد شد.

 


ت ت
کدخبر: 209383 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها