اوسمار امشب بازی را با این بازیکنان شروع نمی‌کند!

طبق روال کار اوسمار و شیوه بازی برخی بازیکنان در بازی قبلی پرسپولیس ، انتظار می رود ویه را تصمیم به نگه داشتن این بازیکنان روی نیمکت داشته باشد.

اوسمار امشب بازی را با این بازیکنان شروع نمی‌کند!

به گزارش منیبان ؛ با توجه به نمایش دور از انتظار تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار با استقلال خوزستان امکان دارد برخی از بازیکنان این تیم در بازی با شمس آذر کار خود را روی نیمکت آغاز کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر باید امروز سه شنبه ۸ خرداد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رو در روی شمس آذر قرار گیرد. سرخ‌ها هفته گذشته و در دیداری که کمتر کسی امید به برد آنها را داشت توانستند بازی ۳ بر صفر باخته را با نتیجه ۴ بر ۳ عوض کنند و با توجه به توقف استقلال تهران برابر نساجی، با کسب ۶۲ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار گرفت.

در نیمه اول دیدار با استقلال خوزستان و به دلیل اشتباهات فردی برخی از بازیکنان، «اوسمار ویه‌را» در شروع نیمه دوم و با انجام ۳ تعویض باعث ایجاد تغییر در ترکیب تیم خود شد و همین موضوع برتری سرخ‌پوشان در پایان بازی را به ارمغان آورد.

فرشاد فرجی، سروش رفیعی و مسعود ریگی از جمله بازیکنانی بودند که در نیمه دوم دیدار با استقلال خوزستان روی نیمکت قرار گرفتند و جای خود را به بازیکنان دیگری دادند. با توجه به بازگشت گئورگی گولسیانی به تمرینات گروهی پرسپولیس استفاده از این بازیکن از ابتدای دیدار با شمس آذر خیلی بعید است و اوسمار بار دیگر احتمالاً از زوج علی نعمتی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی استفاده خواهد کرد.

عملکرد خوب وحید امیری و محمد خدابنده‌لو در نیمه دوم دیدار با استقلال خوزستان این احتمال را می‌دهد تا این دو بازیکن از ابتدای دیدار با شمس آذر برای پرسپولیس وارد زمین شوند تا رفیعی و ریگی به نیمکت تبعید شوند.

حضور همزمان «اوستون ارونوف»، وحید امیری و مهدی ترابی که به عنوان ۳ بازیکن تکنیکی در پرسپولیس شناخته می‌شوند باعث خواهد شد تا بازیکنان تیم حریف در مهار حملات این تیم دچار سردرگمی شوند و یکی از عواملی که باعث برتری پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان شد حضور همزمان این ۳ بازیکن در نیمه دوم بود و اوسمار با توجه به حساسیت بازی با شمس آذر بعید نیست تا بار دیگر و به طور همزمان از این ۳ بازیکن در ترکیب تیمش بهره ببرد.این بازی از ساعت ۲۰ و با قضاوت موعود بنیادی فر برگزار خواهد شد.

 

ت ت
کدخبر: 217691 تاریخ انتشار
منبع مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها