خساست مالک منچستر از اخراج کارمندان تا صرف غذا در سرویس بهداشتی !

خساست مدیر منچستریونایتد سبب شد تا کارمندان این باشگاه پسماندهای غذا را در کنار سرویس بهداشتی بخورند.

خساست مالک منچستر از اخراج کارمندان تا صرف غذا در سرویس بهداشتی !

به گزارش منیبان ؛ از دیلی میل، کارمندان منچستریونایتد برای کاهش هزینه‌ها مجبور شدند تا غذای خود را در سرویس بهداشتی بخورند.

سر جیم رتکلیف از زمانی که مالکیت باشگاه منچستریونایتد را در سال ۲۰۲۲ برعهده گرفته، طرح‌هایی را برای صرفه‌جویی و پس‌انداز در باشگاه به اجرا گذاشته که در نوع خود عجیب و غریب است.

او در ارزیابی مالی خود ۲۵۰ نفر را از باشگاه اخراج کرد و حال برنامه غذای کارمندان این باشگاه به شدت تغییر کرده است. پیش از حضور رتکلیف در این باشگاه در روز مسابقه به کارمندان بسته غذایی شامل ساندویچ، غلات، چیپس و شکلات داده می‌شد.

اما اکنون این وضعیت تغییر کرده و برخی از کارمندان ادعا کرده‌اند که به آنها پسماندهای غذایی شرکت‌های دیگر داده می‌شود. هرچند مسئولان باشگاه این ادعا را رد کردند و گفتند که این غذا پسماند نیست و مخصوص کارمندان است و حتی عنوان کردند که بسیاری از مواد غذایی در بسته‌ها کنار گذاشته می‌شوند و هدر می‌رود.

حال برخی از کارمندان ادعا کرده‌اند که اکنون مجبور به خوردن غذا در سرویس‌های بهداشتی هستند. یکی از کارمندان به دیلی میل گفت که مسئولان باشگاه یک میز ناهارخوری در کنار چهار کابین سرویس بهداشتی گذاشتند. وقتی از سرویس بهداشتی بیرون می‌آییم می‌بینیم که یک نفر روبروی ما نشسته و در حال غذا خوردن است.

 


ت ت
کدخبر: 231848 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها