یورگن کلوپ:

نگفتم نمی خواهم مربی تیم ملی شوم؛ صعود به لیگ قهرمانان تقریبا غیرممکن است

یورگن کلوپ با اشاره به این که هیچوقت نگفته دوست ندارد مربی تیم ملی شود، رالف رنگنیک را گزینه بهتری نسبت به خودش می داند.

 نگفتم نمی خواهم مربی تیم ملی شوم؛ صعود به لیگ قهرمانان تقریبا غیرممکن است

به گزارش منیبان و به نقل از بیلد، بعد از این که اعلام شد یواخیم لوو مربی فعلی تیم ملی آلمان بعد از مسابقات یورو از این تیم کناره گیری می کند، اولین نامی که برای جایگزینی این مربی مطرح شد، یورگن کلوپ مربی باشگاه لیورپول بود. با این حال طولی نکشید که خبر جواب منفی کلوپ به فدراسیون فوتبال آلمان در رسانه ها منتشر شد تا سران فدراسیون مجبور شوند به دنبال گزینه ای دیگر بروند. حال یورگن کلوپ می گوید که از حرف هایش سو برداشت شده است. این مربی آلمانی در گفتگو با بیلد گفت: هیچوقت نگفتم که نمی خواهم مربی تیم ملی شوم، فقط در حال حاضر نمی توانم و بین این دو تفاوت بسیار بزرگی وجود دارد. در حال حاضر مربی لیورپول هستم و وظیفه مهمی در این باشگاه دارم.

 مربی باشگاه لیورپول معتقد است که رالف رنگنیک می تواند گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی یواخیم لوو باشد و می گوید: رنگنیک مربی فوق العاده ای است. به خصوص برای فدراسیون آلمان که سال هاست در تلاش است تغییراتی در تیم ملی ایجاد کند.

از نظر کلوپ، هانسی فلیک هم گزینه مناسبی است. مربی لیورپول در این باره می گوید:  شک ندارم فلیک عملکرد فوق العاده ای در تیم ملی خواهد داشت. با این وجود معتقدم او هم به کارش در بایرن مونیخ ادامه خواهد داد.

مربی لیورپول می گوید که قصد ندارد تیمش را در این شرایط سخت رها کند: سرشار از انرژی هستم. چند روز پیش دوستی به من پیام داد و گفت: «خوبی؟ چندان سرحال به نظر نمی رسی» دلیلش این است که پیرتر شده ام و بیش از یک سال است که رنگ آفتاب را ندیده ام و زیاد هم نمی خوابم و شاید به این خاطر باشد که زیاد سرحال به نظر نمی رسم. 

کلوپ اعتراف می کند که شکست های پیاپی تیمش باعث شده بود، روزهای سختی را تجربه کند و می گوید بعد از جدایی از لیورپول به مدت یک سال کامل فقط استراحت کند: بله، در سخت ترین دوران مربیگری خودم قرار دارم. از نظر زندگی شخصی شرایط بدی ندارم اما از نظر حرفه ای واقعا دوران سختی است. 

 کلوپ در پایان در مورد شانس صعود تیمش به لیگ قهرمانان نیز می گوید: می خواهم خوش بین باشم اما در لیگ انگلیس صعود به لیگ قهرمانان با توجه به جایگاه ما در جدول تقریبا غیرممکن است.

لیورپول در حال حاضر در رده ششم جدول قرار دارد و 5 امتیاز به رده چهارم که آخرین رده کسب سهمیه لیگ قهرمانان است فاصله دارد. 


ت ت
کدخبر: 8337 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها