زمان حضور بازیکن برزیلی در پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس با وجود عملکرد خوب در نقل و انتقالات و جذب چند ستاره، هنوز موفق به تقویت خط حمله خود نشده است. بنابراعلام یحیی گل محمدی، پرسپولیس باید ۲ مهاجم باکیفیت جذب کند ولی هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

زمان حضور بازیکن برزیلی در پرسپولیس مشخص شد

به گزارش منیبان؛ گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله، کاسیانو دیاس مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال است. درحالیکه توافقات کلی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن انجام شده بود، کاسیانو به دلیل برخی ابهامات به ایران نیامد.با این حال به نظر می رسد پروسه جذب کاسیانو مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی شاهد حضور این بازیکن در تهران خواهیم بود. چند روز قبل ایمیلی از این بازیکن برزیلی به دست باشگاه پرسپولیس رسید که روی برخی از مفاد قرارداد اعتراض داشت.بلافاصله پس از این ایمیل، نامه ای نیز از سوی باشگاه ویزلا به باشگاه پرسپولیس رسید که تاکید داشت پرسپولیسی ها باید ابتدا نگرانی های این بازیکن را برای انتقال به پرسپولیس مرتفع کرده و پس از جلب رضایت او، مبلغ رضایتنامه را واریز کنند.

همین موضوع باعث شد طی چند روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال مرتفع کردن نگرانی های این مهاجم برزیلی باشند و به برخی اعتراض هایی که روی برخی بندهای قرارداد داشته، پاسخ دهند.گویا نگرانی اصلی این مهاجم با توجه به ایمیل هایی که از داخل ایران و برخی ایجنت ها دریافت کرده، نوع و چگونگی دریافت آپشن ها و همین طور به موقع دریافت کردن مبالغ قراردادش است و باشگاه پرسپولیس نیز قصد دارد خیال کاسیانو را از این بابت راحت کند که مشکلی بابت این بندهای مالی وجود ندارد.بعد از اینکه توافق با کاسیانو حاصل شد، باشگاه پرسپولیس پول رضایتنامه این بازیکن را از طریق یک صرافی به حساب باشگاه پرتغالی واریز کرد و به زودی این پول به حساب باشگاه ویزلا می نشیند. بعد از اعلام وصول توسط باشگاه ویزلا ، کاسیانو آماده سفر به تهران خواهد شد و به زودی او را در تمرینات پرسپولیس خواهیم دید.


ت ت
کدخبر: 95999 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها