آتش بس؛ پایان دعوا و درگیری برای حمایت از تیم ملی/یک - هیچ به نفع دراگان اسکوچیچ!

دراگان اسکوچیچ با انتشار بیانیه ای محترمانه، بیانیه خجالت آور قبلی را شست و برد!

آتش بس؛ پایان دعوا و درگیری برای حمایت از تیم ملی/یک - هیچ به نفع دراگان اسکوچیچ!

به گزارش منیبان، ساعتی پس از آن که تیم تولید محتوای فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای بازیکنان تیم ملی را تهدید کرد، دراگان اسکوچیچ که از 4 روز قبل هم می دانست در تیم ملی ماندگار شده، با انتشار بیانیه ای، به آینده امید داد و با انتخاب واژه های هوشمندانه تاکید کرد او، اعضای کادرفنی، بازیکنان و مردم ایران در یک جبهه هستند. بیانیه قبلی دراگان اسکوچیچ که در آن واژه نامتعارف لجن پراکنی به کار برده شده بود (و البته قطعا دیگران به جای او نوشته بودند چراکه برخی واژه های استفاده شده در آن بیانیه که در صفحه شخصی اسکوچیچ منتشر شد اصلا در فرهنگ کروات ها وجود ندارد) این تصور را برای عموم ایجاد کرد که اطرافیان سرمربی تیم ملی می خواهند از سر استیصال او را هم وارد دعوا کنند اما بیانیه امروز دراگان را هر کسی که نوشته باید به درایت او آفرین گفت. در این بیانیه از کری خوانی، تهدید و حتی ژست پیروزمندانه خبری نیست.

درستش هم همین است. تیم ملی زمان برای دعوا و اختلاف و تلافی ندارد. اگر قرار است دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باشد، باید همه از همین لحظه اختلاف را کنار بگذارند و به نفع تیم ملی با یکدیگر متحد شوند. آنچه امروز تیم ملی می خواهد، ائتلاف است نه اختلاف!در این بیانیه تاکید شده کادر فنی و بازیکنان و مردم همه در یک جبهه هستند و این همان چیزی است که امروز تیم ملی نیاز دارد؛ همدلی و اتحاد برای پوشاندن ضعف هایی که ناشی از ناکارآمدی فدراسیون موقت است و منجر به تدارکات فوق العاده ضعیف تیم ملی شده است. دراگان با این بیانیه یک گل به نفع فوتبال ایران زد!

حتی منتقدین دراگان اسکوچیچ وظیفه دارند از امروز دست کم تا روی کار آمدن رییس فدراسیون جدید، دست از انتقاد بردارند. این هیات رییسه درست یا غلط، تصمیم خود را گرفته که از سرمربی فعلی حمایت کند و دراگان اسکوچیچ، خوب یا بد، ضعیف یا قوی، موجه یا غیرموجه، الان سرمربی تیم ملی ایران است. تا امروز که احتمال برکناری اش وجود داشت، نقد او و اشاره به دلال ها و پکیج بندهای اطراف او - به این هدف که شاید باعث عبور از او شود - به عنوان یک تاکتیک برای بیدار کردن اعضای هیات رییسه پذیرفته بود اما حالا که مشخص شده اعضای هیات رییسه خواب نیستند و خودشان را به خواب زده اند، نقد دراگان اسکوچیچ (نه نقد پکیج بندها) هیچ فایده ای جز ضرر ندارد و به تتمه اعتبار و اقتدار نداشته این مربی آسیب می زند. 


ت ت
کدخبر: 97391 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها