خبرنگار:

نماینده آستارا در مجلس دوازدهم:

اینکه نامزدی از یک رویه نادرست انتقاد کند کافی نیست، بلکه داشتن نقشه راه عیار او را مشخص می‌کند/ مردم دنبال راهکار برای برون‌ رفت از مشکلات هستند نه دعواهای توخالی مسئولان

نماینده آستارا در مجلس دوازدهم گفت: اینکه نامزدی از یک رویه نادرست انتقاد کند کافی نیست، بلکه داشتن نقشه راه است که عیار او را مشخص می‌کند.

اینکه نامزدی از یک رویه نادرست انتقاد کند کافی نیست، بلکه داشتن نقشه راه عیار او را مشخص می‌کند/ مردم دنبال راهکار برای برون‌ رفت از مشکلات هستند نه دعواهای توخالی مسئولان

ولی داداشی، نماینده آستارا در مجلس دوازدهم، در خصوص حضور پررنگ برخی مسئولان در ستادهای انتخاباتی نامزدها به «منیبان» گفت: دو روز دیگر تا زمان برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری باقی مانده است و از طرفی امروز زمان قانونی تبلیغات است و پس از آن ممنوع می‌شود. از این‌ رو باید همه تلاش کنیم تا در وهله اول شاهد انتخاباتی پرشور با مشارکت هرچه بیشتر مردم مخصوصاً نسبت به انتخابات‌های گذشته باشیم.

او افزود: افرادی که به عنوان نماینده مردم اکنون در مجلس حضور دارند در بین مردم منطقه خود دارای وجاهت سیاسی هستند، از این‌ رو اگر این افراد در ستادهای نامزدهای ریاست‌ جمهوری فعال باشند به هیچ وجه روی به کار غیرقانونی نیاورده‌اند. ضمناً این کار به لحاظ عرف سیاسی کشور هم کار بد و خارج از منطق نیست. زمانی هم امثال ما که نامزد انتخابات مجلس بودیم عده‌ای چهره شاخص از ما حمایت کردند و حال این فرصت برای نامزدهای ریاست‌ جمهوری مهیا شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان تصریح کرد: حمایت افراد و مخصوصاً چهره‌های سرشناش از نامزدها به پرشور شدن انتخابات و مشارکت حداکثری منجر خواهد شد و اتفاقاً باید از این موضوع استقبال کرد. اما در این بین دو نکته حائز اهمیت وجود دارد. اول اینکه اگر مسئول دولتی بنا به حضور جدی در ستاد نامزدی دارد باید مرخصی بگیرد تا این شائبه به وجود نیاید که تشکیلات دولتی و امکانات را برای نامزد خاص به کار گرفته است. از طرفی چه نماینده مجلس چه مسئولی دیگر باید بداند حمایتش از نامزدها زمانی ارزشمند است که کار مردم به خاطر فعالیت‌های سیاسی او معطل نماند.

داداشی اظهار کرد: اگر کار مردم در اختیار مسئولی باشد که وی به واسطه انتخابات در جایگاه خود قرار ندارد قطعاً حق مردم بر گردن او است و این موضوع باعث بی‌اعتمادی و گلایه‌مندی به حق مردم است. اینکه نماینده مجلسی کار خود در مجلس شورای اسلامی را درست و به موقع انجام داده است و به مراجعات مردمی پاسخ داده است و حال در طول شبانه‌ روز، زمانی که در اختیار خودش است را تا اندازه‌ای خرج نامزدی کرده است به هیچ وجه دارای اشکال نیست، چون او هم می‌خواهد مثل دیگران در شناساندن و موفقیت نامزد مورد نظر خود سهیم باشد.

او در پایان خاطرنشان کرد: تنها یک روز از زمان قانونی تبلیغات باقی مانده است و متاسفانه تاکنون نامزدها ریاست‌جمهوری خیلی برنامه خاص و درستی که به تشخیص مردم در گزینه اصلح منجر شود، روی نیاورده‌اند. اینکه نامزدی از یک رویه نادرست انتقاد کند کافی نیست، بلکه داشتن نقشه راه است که عیار او را مشخص می‌کند. برخی از نامزدها در بیان صحبت‌های خود از الفاظ کوچه بازاری استفاده کردند که این رویه در عرف سیاسی ما اصلاً پسندیده نیست. چقدر خوب است این افراد برنامه و راهکار ارائه دهند که این روزها مردم چنین مطالبه‌ای دارند. مردم دنبال راهکار برای برون‌ رفت از مشکلات مخصوصاً در حوزه اقتصادی هستند نه دعواهای توخالی مسئولان و چهره‌های سرشناس. اگر مردم برنامه علمی و مبتنی بر واقعیت‌های جامعه را ببینند حتماً مشارکت در انتخابات‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

ت ت
کدخبر: 222251 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها