وزیر پیشین امور خارجه:

خیلی‌ها ناامید بودند و می‌گفتند انتخابات از پیش تعیین شده است، مگر می‌شود پزشکیان رییس جمهور شود

وزیر پیشین امور خارجه گفت: خیلی‌ها ناامید بودند و می‌گفتند انتخابات از پیش تعیین شده است، مگر می‌شود پزشکیان رییس جمهور شود شما رفتید و کار کردید و پزشکیان رییس جمهور شد.

خیلی‌ها ناامید بودند و می‌گفتند انتخابات از پیش تعیین شده است، مگر می‌شود پزشکیان رییس جمهور شود

به گزارش منیبان، محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه، در مراسم پاسداشت زحمات و تلاش های ستاد تبلیغات و رسانه مسعود پزشکیان گفت: مدت‌ها بود که این نشاط را ندیده بودم. آخرین بار در زمان برجام بود که من دیدم مردم در صورتشان لبخند است. مدت‌ها بود لبخند مردم را ندیده بودیم و شما این لبخند را ثبت کردید. دست مریزاد کاری کردید کارستان. به یومن حضور شما، مردم توانستند آگاهی جدیدی کسب کنند و یک تجربه جدیدی را پیش بگیرند و این مهم نتیجه داد. خیلی‌ها ناامید بودند و می‌گفتند انتخابات از پیش تعیین شده است، مگر می‌شود پزشکیان رییس جمهور شود. شما رفتید و کار کردید و پزشکیان رییس جمهور شد.

ظریف افزود: تازه اول راه است. شما و هیچ کدام از ما قرار نیست خانه برویم. قرار نیست اجازه بدهیم حضور شیرین مردم را با ناامیدی تلخ کنند. نگذارید ملت را ناامید کنند. خیلی‌ها می‌خواستند امید ما را بگیرند. شما نگذاشتید امید از ما گرفته شود و این راه را ادامه دهید. نقد منصفانه و مشفقانه دست اندرکاران مهم است. من در دولت نخواهم بود اما از کاری که دوستان من در دولت انجام می‌دهند نقد سازنده، مشفقانه و پیش برنده داشته باشید.

وی تاکید کرد که گروهی بی انصافی می‌کنند. ما نباید از دایره انصاف خارج نشویم این حرکت از طرف مردم ایجاد شد و باید ادامه یابد. من و پزشکیان مهم نیستیم مهم این است که مردم این راه را انتخاب کردند و گروهی می‌خواهند ثابت کنند، این راه غلط بوده و گروه دیگری می‌خواهند مردم را پشیمان کنند که چرا این راه را انتخاب کردید. اجازه ندهیم با سکوت صدای ما را ببرند و پیروزی ما و مردم را به شکست تبدیل کنند. نقش ما از نقش هرکس دیگری مهم تر است. ماه محرم و دهه عاشورا حرکتی زینب انجام داد و امام حسین آن را ادامه داد. یک حرکتی مردم کردند و شما باید زبان این مردم باشید و ادامه دهنده راه این مردم باشید تا این راه متوقف نشود.


ت ت
کدخبر: 224323 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها