خبرنگار:

نماینده ادوار مجلس مدعی شد؛

اخبار خوبی از قالیباف دارم که می‌خواهد پزشکیان را همراهی کند

نماینده ادوار مجلس گفت: همه نهادهای دولتی به نفع یک کاندیدا وارد انتخابات شدند و پزشکیان و مردم در یک تیم تنها ماندند به همین دلیل، صد در صد رای پزشکیان حلال مادرزادی است.

اخبار خوبی از قالیباف دارم که می‌خواهد پزشکیان را همراهی کند

غلامعلی جعغرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با تحقق وعده های پزشکیان گفت: اگر هسته سخت قدرت پزشکیان را همراهی نکند امکان تحقق وعده های او وجود ندارد و دچار مشکل خواهد شد اما تدبیر، شجاعت، توانمندی و سواد رئیس جمهور منتخب باعث می شود تا تندروها سر خط بیایند. 

او افزود: متاسفانه هنوز پزشکیان سرکار نیامده برخی افراد سنگ اندازی می کنند و حتی یک خسته نباشید به مردم نمی گویند. 

نماینده ادوار مجلس گفت: مردم می خواهند به پزشکیان کمک کنند و اگر تندروها او را همراهی نکنند مورد خشم مردم قرار می گیرند. اگر می خواهند مساجد و نماز جمعه پر شور و مردم با آنها آشتی کنند، باید رییس جمهور منتخب را همراهی کنند.

او افزود: دولت در سایه، نهادهای فراقانونی و افرادی که مردم را رعیت می دانند باید پزشکیان را یاری کنند چراکه مردم پاسخ سختی به آنها دادند. 

ایمن آبادی گفت: همه نهادهای دولتی به نفع یک کاندیدا وارد انتخابات شدند و پزشکیان و مردم در یک تیم تنها ماندند به همین دلیل، صد در صد رای پزشکیان حلال مادرزادی است.

او افزود: مردم در دوره دوم انتخابات از مهندسی انتخابات و دور زده شدن ترسیدند و پای صندوق آمدند. 

جعفرزاده ایمن آبادی در رابطه با همکاری مجلس با پزشکیان در رابطه با چینش کابینه گفت: اخبار خوبی از قالیباف دارم که می‌خواهد پزشکیان را همراهی کند، او درس خوبی از انتخابات گرفت.


ت ت
کدخبر: 225115 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها