باشگاه پرسپولیس تهدید کرد؛

مهرداد محمدی بازی کند، دربی باید سه هیچ شود!

هنوز کسی نمی‌داند مهرداد محمدی می‌تواند در دربی بازی کند یا نه.

مهرداد محمدی بازی کند، دربی باید سه هیچ شود!

به گزارش منیبان، باشگاه استقلال ظهر امروز خبر از کاهش محرومیت مهرداد محمدی داد ولی هنوز این موضوع به شکل قطعی از سوی کمیته استیناف اعلام نشده است. پرسپولیسی‌ها می‌گویند این کار قانونی نیست و حتی اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، فقط دو جلسه از محرومیت مهرداد محمدی سپری شده است.

باشگاه استقلال درباره این موضوع مدعی است قرارداد مهرداد محمدی پیش از دیدار با استقلال خوزستان ثبت شده ولی پس از این بازی، این اتفاق رسانه‌ای شده است. کشمکش همچنان ادامه دارد و وضعیت مهرداد محمدی در هاله‌ای از ابهام است.

باشگاه پرسپولیس از وضعیت پیش آمده بسیار ناراحت است و در تماس‌هایی که مدیران این باشگاه با برخی مسئولان فدراسیون فوتبال داشتند، تهدید کردند اگر مهرداد محمدی به میدان برود، آن‌ها از استقلال شکایت می‌کنند.

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد چون حضور مهرداد محمدی چه با همان محرومیت قبلی چه با کاهش محرومیت در دربی غیرقانونی است، اگر این بازیکن بازی کند، این مسابقه باید سه بر صفر به نفع سرخ‌پوشان تهرانی شود.

از آن سو باشگاه استقلال چند دلیل برای استفاده از مهرداد محمدی دارد. استقلالی‌ها می‌گویند حتی اگر مهرداد محمدی تا الان دو جلسه محرومیت را هم سپری کرده باشد، مشکلی برای‌شان به وجود نمی‌آید چون محرومیت سوم او برای بازی با مس رفسنجان است که این بازی هم به تعویق افتاده است. در واقع مدیران باشگاه استقلال اعتقاد دارند تحت هیچ شرایطی مشکلی برای آن‌ها به وجود نمی‌آید ولی پرسپولیسی‌ها می‌گویند استقلال تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند از مهرداد محمدی استفاده کند.

دعوا بین دو باشگاه بالا گرفته ولی رای نهایی این پرونده هنوز مشخص نیست و همه در انتظار بیانیه رسمی سازمان لیگ یا کمیته استیناف در این خصوص هستند تا تکلیف مهرداد محمدی مشخص شود.


ت ت
کدخبر: 237891 تاریخ انتشار
منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها