ساعت سخنرانی پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل: ساعت ۱۲:۳۰ امشب به وقت تهران

رئیس جمهوری ایران در دومین روز سفر خود به نیویورک، تا ساعاتی دیگر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می کند این سخنرانی قرار است ساعت ۱۷ عصر سه شنبه به وقت محلی (نیویورک) و ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران انجام شود.

ساعت سخنرانی پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل: ساعت ۱۲:۳۰ امشب به وقت تهران

به گزارش منیبان، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که برای نخستین بار در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد، در اولین روز حضور خود در نیویورک با شماری از سران کشورهای اروپایی و منطقه‌ای و همچنین آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

روسای جمهور سوئیس، فنلاند، ترکیه و تاجیکستان و پادشاه اردن، رئیس شورای اروپا نخستین رهبران کشورهای جهان بودند که با دکتر پزشکیان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس جمهوری ایران همچنین با دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای اروپا و اعضای گروه «اِلدِرز» (یا گروه متنفذین) که یک سازمان غیردولتی از چهره های دولتی است که با عنوان فعالان صلح و مدافعان حقوق بشر فعالیت می کند و خود را به عنوان رهبران مستقل جهانی برای صلح و حقوق بشر توصیف می کنند، دیدار و گفتگو گرد.

پزشکیان در نخستین برنامه روز اول حضور خود در نیویورک در نشستی با رسانه‌های آمریکایی و بین المللی حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ داد.

پزشکیان در نشست سران برای آینده سازمان ملل متحد(میثاق آینده) پیشنهاد تهیه گزارشی جامع از وضعیت کشورهای قربانی تحریم از سوی دبیرکل سازمان ملل داد و گفت که ما خواستار اصلاحات فوری در ساختار حکمرانی موسسات مالی بین‌المللی هستیم.

پزشکیان در دومین روز از حضور در نیویورک و تا پیش از ظهر به وقت محلی (نیویورک) نیز با جمعی از رهبران ادیان الهی دیدار و گفتگو کرد و گفت: اگر ما پیروان واقعی ادیان الهی هستیم، نباید نسبت به ظلمی که زمین را فرا گرفته بی‌تفاوت باشیم.

رئیس جمهور همچنین با جمعی از علمای شیعه دیدار و گفتگو کرد و پس از آن، وانگ یی وزیر خارجه چین روز سه شنبه به وقت محلی با حضور در محل اقامت رئیس جمهوری ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهوری ایران در دومین روز سفر خود به نیویورک، تا ساعاتی دیگر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می کند. این سخنرانی قرار است ساعت ۱۷ عصر سه شنبه به وقت محلی (نیویورک) و ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران انجام شود.


ت ت
کدخبر: 237910 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها