محاکمه مهمانداری که در توالت هواپیما دوربین کار گذاشته بود!

یک مهماندار پیشین خطوط هوایی آمریکا متهم است به اینکه گوشی تلفن همراه شخصی خود را بر روی صندلی توالت هواپیما چسبانده و دختران را برای استفاده از سرویس بهداشتی تشویق کرده است.

محاکمه مهمانداری که در توالت هواپیما دوربین کار گذاشته بود!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ قرار است این مهماندار هواپیما در دادگاه فدرال بوستون محاکمه شود. خطوط هوایی آمریکا این اتهام را رد کرده و گفته است: یک دختر ۹ ساله باید متوجه وجود یک دوربین بر روی صندلی می‌شد.

ماجرا چیست؟

سال گذشته، خانواده یک دختر ۹ ساله با یک پرواز آمریکایی از تگزاس به کالیفرنیا سفر کردند. پس از آنکه دفتر تحقیقات فدرال به آنها گفت ویدیوهایی از این دختر در گوشی تلفن مهماندار پیدا شده، علیه این شرکت هواپیمایی شکایت کردند.در پاسخ به این شکایت، شرکت هواپیمایی در یک سند قضایی گفت آنها ادعای این خانواده را با نشان دادن اینکه هر آسیبی که این دختر ۹ ساله متحمل شده ناشی از "تقصیر و سهل انگاری خود دختر بوده" رد خواهند کرد.استس کارتر تامپسون، مهمانداری که بعداً از این شرکت اخراج شد، گفت که او قصد سوءاستفاده جنسی از کودکان و داشتن تصاویر کودک آزاری جنسی را نداشته است.مقامات می‌گویند تامسون 37 ساله تلاش کرده در یک پرواز از شارلوت، کارولینای شمالی به بوستون، به صورت مخفیانه از یک دختر 14 ساله که از توالت هواپیما استفاده می‌کرد فیلم بگیرد، و او ویدیوهایی از چهار دختر دیگر از جمله آن دختر 9 ساله داشته است.قرار است تامسون در اول ژوئیه آینده در دادگاه فدرال بوستون محاکمه شود. اتهامات وارده می‌تواند حداکثر 20 تا 30 سال زندان و جریمه‌ای تا 250 هزار دلار در پی داشته باشد.


ت ت
کدخبر: 243831 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها