درخواست جدید ترامپ از دولت بایدن!+جزییات

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز ضمن انتقاد از اقدامات دولت جو بایدن علیه روسیه خواستار نزدیکی با مسکو شد.

درخواست جدید ترامپ از دولت بایدن!+جزییات

به گزارش منیبان، ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: همه می گویند که من دوست دار روسیه هستم، اما کنار آمدن با روسیه خوب است، بد نیست.

وی افزود: حتی کنار آمدن با چین هم خوب است و بد نیست.

ترامپ درادامه گفت: من با ولادیمیر پوتین کنار آمدم، من او را دوست دارم وی نیز مرا دوست دارد، این چیز خوبی است و چیز بدی نیست.

وی به فاکس نیوز گفت: به یاد دارم که در دوره ریاست جمهوری من بهترین روابط را با مسکو و پکن داشتیم، من به خوبی با پوتین کنار آمدم، من به خوبی با «شی جین پینگ» رئیس جمهوری چین نیز کنار آمدم تا آنکه سر و کله کووید-۱۹ پیدا شد.

رئیس جمهوری سابق آمریکا دراین مصاحبه به فاکس نیوز گفت: بدترین کاری که دولت بایدن می تواند انجام دهد این است که چین و روسیه را  به سوی یکدیگر سوق دهد، و بایکدیگر قدرتمند شوند.

ترامپ گفت: تجارت با روس ها بسیار سود آور خواهد بود.

بنابراین گزارش ترامپ درحالی بر نزدیکی آمریکا با روسیه تاکید ورزید که  طی هفته های گذشته دولت بایدن تحریم های جدیدی را علیه ۳۲ فرد روسی که انها را متهم به مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا کرد، اعمال نمود و علاوه بر آن آمریکا ۱۰ دیپلمات روس را از این کشور اخراج کرد.

ت ت
کدخبر: 16368 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنزین را گران نمی‌کنیم، قاطعا می‌گویم بدون رضایت مردم هیچ‌کاری انجام نم…