فعال سیاسی اصلاح طلب:

به جز پزشکیان هیچ کدام از کاندیداهای این دوره از انتخابات دغدغه ایران را نداشتند| ترس ما فروپاشی سرزمینمان ایران است که با وجود برخی طرز فکرها دور از انتظار نیست

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دلیل رای من به پزشکیان این است که افراد مقابل او مثل جلیلی تصمیمات زیانباری برای کشور گرفته‌اند اما پزشکیان ضرری به ایران نرسانده است.

به جز پزشکیان هیچ کدام از کاندیداهای این دوره از انتخابات دغدغه ایران را نداشتند| ترس ما فروپاشی سرزمینمان ایران است که با وجود برخی طرز فکرها دور از انتظار نیست

مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با انتخابات پیش رو و لزوم انتخاب فرد اصلح توسط مردم اظهار کرد: انتخاب اصلح برای شرایط امروز کشور کسی است که دغدغه ایران را داشته باشد و در حال حاضر این گزینه فقط مسعود پزشکیان است و شعار او #برای_ایران است.

او افزود: به جز پزشکیان هیچ کدام از کاندیداهای این دوره از انتخابات دغدغه ایران را نداشتند و به ایران بی اعتنا بودند. به عنوان مثال جلیلی با افتخار می گوید از جنگ نترسید، او نمی داند ما از جنگ نمی ترسیم و ترس ما فروپاشی سرزمینمان ایران است که با وجود چنین افراد و طرز فکرهایی دور از انتظار نیست. 

هاشمی طبا تاکید کرد: با همه این تفاسیر ناامیدی مردم از مقامات اجرایی کشور بسیار بیداد می‌کند و به راحتی نمی‌توان مردم را پای صندوق‌ها کشاند.

او ادامه داد: افرادی که می‌خواهند رای بدهند امروز تصمیم خود را گرفته‌اند. دلیل رای من به پزشکیان این است که افراد مقابل او مثل جلیلی تصمیمات زیانباری برای کشور گرفته‌اند اما پزشکیان ضرری به ایران نرسانده است.

این چهره اصلاح طلب در پایان گفت: به پزشکیان رای می دهم چون قطعا تصمیمات او برای کشور زیانبار نخواهد بود.

ت ت
کدخبر: 223501 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها