4 سریال نمایش خانگی نامزد برای پخش از تلویزیون

مقیسه رئیس سترا از معرفی چهار سریال جدید از نماوا، آپرا و فیلم نت برای طی مراحل اداری و قانونی به صداوسیما با قابلیت پخش از شبکه های خانگی و شبکه های سیما خبر داد.

4 سریال نمایش خانگی نامزد برای پخش از تلویزیون

سعید مقیسه، رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه های فراگیر صوتی و تصویری در فضای مجازی (ساترا) اخیراً در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت فعلی بازپخش سریال های تلویزیونی از شبکه نمایش خانگی صحبت کرده است. وی اظهار داشت: هر سریالی که اولویت های محتوایی تعیین شده را داشته باشد و به مستندات مربوطه توجه کند، کاندیدای احتمالی پخش از تلویزیون است. در حال حاضر برخی از تولیدات نمایش خانگی اولویت های محتوایی کشور را رعایت می کنند و چهار سریال از نماوا، آپرا و فیلم نت برای طی مراحل اداری و قانونی به صداوسیما ارائه شده است. اسامی این سریال ها پس از تصمیم گیری به اطلاع عموم خواهد رسید.

مقیسه همچنین تاکید کرد: برای اینکه یک سریال نمایش خانگی از تلویزیون پخش شود، باید یا خرید کپی رایت یا توافق با بستر انتشار طی کند تا ارتباط خوبی بین شبکه ها و تریبون های صدا و سیما برقرار شود. وی ادامه داد: طی یک سال گذشته برخی از تهیه کنندگان مجوز تولید سریال و برنامه تلویزیونی را از ساترا دریافت کردند که امیدواریم این تولیدات منجر به افزایش محصولات مناسب برای پخش از شبکه خانگی و سیما شود.

جبلی همچنین از آمادگی سازمان صدا و سیما برای تبلیغ و تبلیغ سریال ها و برنامه های مناسب برای شبکه تلویزیونی خانگی و همچنین پخش تیزرهای آنها خبر داد. وی افزود: حتی می‌توانند حق پخش سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را در بسترهای خانگی خریداری کنند. تیزر یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی در برخی از بخش های خبری صدا و سیما پخش شده است که قرار است با همکاری ساترا و معاونت سیاسی صدا و سیما مجموعه های جدید بیشتری در بخش های مختلف خبری معرفی شود. .

ت ت
کدخبر: 180802 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنزین را گران نمی‌کنیم، قاطعا می‌گویم بدون رضایت مردم هیچ‌کاری انجام نم…