دردسر بزرگ برای پرسپولیس/بیرانوند سرباز فراری است؟

علیرضا بیرانوند مشمول غایب است.

دردسر بزرگ برای پرسپولیس/بیرانوند سرباز فراری است؟

به گزارش منیبان؛ علیرضا بیرانوند که حدود ۵ سال قبل درگیر حواشی مربوط به صغر سن و استفاده از شناسنامه جعلی بود امروز نیز با اتهاماتی در خصوص خدمت سربازی و تخلف‌ش در این مورد روبرو است که لازم است نظام وظیفه و مسئولین دانشگاه آزاد جهت بررسی بیشتر و همچنین سازمان لیگ فوتبال ایران جهت عدم ثبت قرارداد وی به این پرونده ورود کنند.

طبق مدارک موجود، علیرضا بیرانوند که متولد ۳۰ شهریور ۷۱ است در سال ۹۳ در حالی که ۲۲ سال سن داشته برای گذراندن دوره کاردانی وارد دانشگاه آزاد سما واحد خرم آباد شده است؛ تخلف اول در همین مقطع اتفاق افتاده است. طبق قوانین افراد تا ۲۰ سالگی می توانند دیپلم بگیرند و وارد دانشگاه شوند بیرانوند چطور توانسته با دو سال غیبت و در شرایطی که سرباز غایب به حساب می آمده وارد دانشگاه شود؟ 

بیرانوند پس از اتمام دوره کاردانی، سال ۹۵ برای مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد خرم آباد واحد زاغه مورد پذیرش قرار گرفته است و این مقطع را هم تا سال ۹۹ ادامه داده است! دومین تخلف در این بخش مشهود است؛ در شرایطی که طبق قوانین باید این مقطع طی دو سال و با تبصره طی ۳ سال، به پایان می رسیده تا سال ۹۹ به درازا کشیده است! سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ بیرانوند مشمول خدمت سربازی بوده است، او پس از یک سال مدتی قبل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خرم آباد در رشته فیزیولوژی ورزشی به عنوان نخبه ورزشی ثبت نام کرده است! سوال اصلی اینجاست: با توجه به مطالب و اطلاعات فوق که با کمک یکی از اساتید این بازیکن، جمع آوری شده است و نشان می دهد بیرانوند سرباز غایب بوده و ۱۰ سال به این تخلف و غیبت ادامه داده است چطور در شرایطی که طبق قوانین سرباز غایب از انواع معافیت ها از جمله معافیت تحصیلی، سرباز قهرمان و.. محروم می شود در دانشگاه به عنوان نخبه ورزشی پذیرفته شده است؟


ت ت
کدخبر: 102007 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها