گوندوعان:

از ترکیب فوق العاده ای که داریم خوشحالیم

ایلکای گوندوعان، ستاره خط میانی منچسترسیتی پس از پیروزی 2 بر 0 تیمش مقابل اورتون در دور یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، در گفت و گویی شرکت کرد.

از ترکیب فوق العاده ای که داریم خوشحالیم

به گزارش منیبان و به نقل از گل، گوندوعان که گل اول تیمش را در دقیقه 84 وارد دروازه حریف کرد، پس از بازی در گفت و گویی در خصوص اهمیت داشتن نیمکتی خوب، صحبت کرد. او اظهار داشت: 

 اینکه نیمکت خوبی در اختیار داشته باشید، بسیار مهم است. ما می دانیم که روی نیمکت بازیکنانی را داریم که در صورت نیاز، می توانند با ورود به زمین، تفاوت ها را رقم بزنند. بازی مقابل اورتون از آن بازی ها بود که ما به این موضوع نیاز داشتیم. روی گل اول، دی بروین دریبل فوق العاده ای داشت و سپس روی شوت لاپورته و بازگشت آن توپ، من توانستم گل اول تیم را به ثمر برسانم. تیم های بزرگ این نوع پیروزی ها را به دست می آورد. آن ها بازیکنانی روی نیمکت خود دارند که می توانند در لحظات حساس، مشارکت داشته باشند. این دقیقا چیزی است که زمانی که می خواهید پیروز شوید، نیاز دارید. ما از داشتن ترکیبی با این عمق و به این خوبی، خوشحالیم.

ت ت
کدخبر: 9169 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنزین را گران نمی‌کنیم، قاطعا می‌گویم بدون رضایت مردم هیچ‌کاری انجام نم…